Giorgia Lupi, una dintre persoanele cele mai creative din domeniul vizualizării de date, a documentat meticulos cum a arătat viața ei în 2020 din perspectiva ultimelor activități înainte de carantină, a perioadei de izolare și apoi a primelor încercări de revenire la viața socială.
Proiectul Georgiei a apărut săptămâna trecută pe prima pagină a suplimentului NY Times “At home”. Este o vizualizare personală, prin care și-a dorit mai mult să scoată în față povestea decât o reprezentare vizuală elaborată.
Astfel de introspecții duc vizualizarea de date departe de pragmatismul și impersonalitatea specifică datelor. Colectarea și monitorizarea datelor personale a devenit din ce în ce mai populară. Ne monitorizăm activitatea fizică, calitatea somnului, cheltuielile, caloriile sau câtă apă bem. Noi credem această metodă de monitorizare, nu este doar o modalitate de a ne optimiza viața, de a fi mai buni, ci un mijloc de conștientizare a ce se întâmplă în jurul nostru.
25 noiembrie marchează Ziua Internaţională pentru Eliminarea Violenţei împotriva Femeilor. Cu ajutorul datelor de la OECD, Federica Fragapane a ilustrat, pentru 100 de țări, procentul femeilor care au fost victimele violenței fizice și/sau sexuale din partea partenerului la un moment dat în viața lor.
Frica de coronavirus i-a forțat pe oameni să renunțe la transportul în comun în favoarea mașinilor personale. Der Spiegel prezintă o serie de hărți interactive cu ora de vârf în trafic în 10 dintre cele mai aglomerate orașe din Germania.
După lansare, popularitatea unei melodii se măsoară în locuri fruntașe ocupate în topuri, vânzări sau premii. Cei de la The Pudding au încercat să meargă dincolo de aceste criterii și să afle ce melodii din anii 90’ au șanse să fie recunoscute și peste câteva generații. Dacă Sinatra sau Elvis sunt ușor de recunoscut și de asociat cu muzica anilor 50’, care ar fi echivalentul lor pentru anii 90’?
Câte arome de Ben & Jerry’s există? Care este cea mai populară? În ce țări găsim cele mai multe variante? Cineva și-a luat foarte în serios pasiunea pentru înghețată și a publicat un ghid interactiv prin universul aromelor Ben & Jerry’s. Se pare că există 98 de sortimente de înghețată Ben & Jerry’s în lume, iar aroma de bază cea mai des întâlnită este ciocolata. Dar succesul brandului consta în combinații inedite și arome extra adăugate.
This website uses cookies through which information is stored and processed in order to improve your experience. Please read our privacy policy and cookie policy for more information.